dijous, 12 de febrer del 2009

LA MALEDICCIÓ DEL PARKING!!!!!! SEGONA PART

Aquest Diumenge tornem a entrar al parking,l'Adrià i jo baixem del cotxe i al Carlos aparca a la plaça.Sortim del parking pijant el botó per activar el mecanisme d'apertura de la porta automàtica i sortim.Llavors entre un senyor mentre comença a tancar-se la porta,jo q ho veig faig: AYAYAY!!!!! i l'home ajup el cap i comença o còrrer per poder passar i q la porta no li doni al cap.Imagineu-vos el q vé a continuació.......
L'home d'uns 50 i pico d'anys´, es fot de morros a terra completament estirat,boca avall.No s'aixeca,entro corrents per ajudar-lo,però li dic q no s'aixequi tot sol,q s'esperi q es pot marejar,crido al Carlos i li dic q m'ajudi a aixecar-lo,(no vegis el q pesa l'home,un culló de mico)i es clar es mareja i el fem seure fora q li toqui l'aire.El Carlos l'acompanya a casa,sembla q té mal al ombro o al braç.
Avui me l'he trobat a la farmacia amb el braç en cabestrell i amb un picot de receptes del metge,li anava a preguntar com estava ,però,amb la trompada no es deuría quedar amb la meva cara i no m'ha dit res,jo,tampoc.
Ara cada vegada q entro al parking o surto, vull sortir depressa, no m'agrada estar-m'hi gaire,no sigui q en torni a passar alguna....

CONCLUSIÓ:

ELS PARKINGS NO M'AGRADEN!!!!!!!!!!!!!!
ANEU AMB COMPTE.....JEJEJEJE

1 comentari:

  1. Uf ! nena quin ensurt !! és horrible quan et passa una cosa així, a mí fa poc se'm va desmaiar una noia al meu davant i gairebé em moro jo enlloc d'ella !!
    ptons germaneta!

    ResponElimina