dimarts, 10 de febrer del 2009

RABIETES....JA NO TOQUEN!!!!!

Doncs si,ahir a la tarda l'Adrià va agafar una enrrabiada de por,tant grossa era
q se li va omplir el cos d'unes ronxetes vermelles.Jo desbordada,cada cop era
pitjor,i al final bofetada al canto q no va servir perque reaccionés, sino, tot el
contrari.
A mi m'havíen dit q la època de les rabietes era de 3 a 4 anys,pos el meu ja té
5 i d'aquí a 3 mesos farà els 6.....
Sincerament, tinc ganes de passar aquesta etapa,q posi una mica de seny,de
calma,q faci una mica de cas,q deixi q li expliquem les coses,q no es tapi les orelles
i digui:NO SENTO, NO SENTO, NO SENTO.....I Tu amb tota la paciencia i la bona
voluntat intentes explicar-li les coses pq les vagi entenén i vagi madurant.
Abans quan erem petits,crec q no ens donaven tantes explicacions de les coses,ens
fotíen una OSTIA i a còrrer...i en aquells moments sentíes una ràbia i un odi envers
a persona q te la havía fotut....Ara penso,doncs el meu fill deu sentir el mateix q jo
en aquelles circumstàncies.

Avui ha estat una tarda una mica més tranquil.la tot i que per conseguir q es despullés
i entrés a la dutxa,ha passat més de mitja hora(desesperant)
A veure q tal va demà.
I la setmana q vé ,tinc tutoría amb la mestre,comentaré tot això a veure q li sembla.
Bona nit!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada