dimecres, 11 de febrer del 2009

RARA...RARA...

Aquest matí m'he aixecat rara...mal de clatell,lleuger mal de cap,però clar, ahir vaig anar a dormir tardet,(poques hores de son).
Al llarga del dia el mal de cap s'ha anat agreujant i m'he pres un ibuprofè,ha trigat a fer-me efecte.
L'Adrià ha tingut un dia tranquil,s'ha portat força bé,i a la sortida del cole hem pujat amb el seu
cosí a casa a jugar.
Ha començat a ploure just a l'hora d'anar a recollir els nens,i és q aquest hivern està sent ben boig.Total quatre gotes i poca cosa més.
Avui ho faré curtet i m'en aniré a dormir d'aquí a poquet,aviam si recupero el son perdut.
També he dinat sola,ja és el segón dia aquesta setmana,doncs al taller tenen feina complicada
i això els fa anar de bòlit.....
Día estrany....
Espero llevar-me millor demà,supsoso q tbé va en funció del temps q fa i q tbé ens fem grans i
comencen a fer mal coses,,,q hi farem, és llei de vida.
He tingut singlot,crec q feia anys q no en tenía,no recordo la última vegada q el vaig patir...en fí
tot raret.
M'han fet una enquesta x telefon preguntant-me coses de política...i sincerament hi havía coses
q no tenía ni idea de q contestar...i em parlava tant depressa l'enquestadora,q li havía de fer repetir la pregunta pq no m'enterava del q m'estava dient....Mentre feia l'enquesta,l'adrià anava fent incursions amb el SUPERSIMÓN a la meva habitació (en marxa es clar)i jo l'havía d'anar treient fora pq no em deixava sentir.....
En fi, aquest és un resum del q ha estat el dia d'avui,demà més, suposo...depèn de les ganes q tingui d'escriure.
Bona nit!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada