dimarts, 24 de febrer del 2009

Preguntes d'un nen de 5 anys...

Ja fa uns dies q el meu fill de 5 anys,comença a fer preguntes sobre moltes coses...però la d'aquest matí,ja m'ha deixat una mica "p'allà"..penseu q jo als matins necessito cert temps pq el meu cap comencia a funcionar amb normalitat,i no tinc masses ganes de xerrar ni d'altres histories.
ADRIÀ:mama,com es formen els nens a la panxa....
JO: a veure , un momentet.
ADRIÀ: mama, oi q dins de la panxa està tot fosc???
JO: si,està fosc....
Jo no se si li he sabut explicar bé..tot el matí q li estic donant voltes,però li he dit tal i com m'ha sortit en aquell moment...
JO: doncs quan el papa i la mama s'estimen,el papa li envía a la mama els espermas....q són petitets i amb una cueta,i van corrent uns quants,com si nedessin cap a `l'òvul de la mama,q és
rodonet,i es queden tots allà.Però només un pot entrar dins....
ADRIÂ: clar,jo...
JO: si , més o menys...llavors es va fent gran,gran, gran i poc a poc es va formant el bebé....
ADRIÂ: si, jo q era molt petit i em vaig fer gran a dins la panxa....
JO: si, Adrià...i després d'un temps vas nèixer.

No se si li he explicat prou bé...estic pensant ara,de buscar un llibre d'aquests q expliquen tot el procés pq m'ajudi una mica més a explicar-li i q ho entengui.

M'imagino q les preguntes aniràn en augment,ja veurem quina serà la següent...
També està en la edat d'anar preguntant....
Doncs ja sabeu.els q tingueu nens d'aquesta edat....estigueu preparats pq comença la batería
de preguntes...

Que tingueu un bon dia!!!!!!

Sylvi.

1 comentari:

  1. Ostres, si que pregunten aviat, avui en dia els nens, jo no recordo a quina edat feia aquestes preguntes però segur que no abans dels 7 o 8... si, sí, nena, posa't al dia, que ja veuràs, jajaja

    ResponElimina