dimarts, 17 de febrer del 2009

MAL COMENÇAMENT!!!

He començat la setmana malament,amb tot el cos adolorit,el nen m'està donant molta guerra,i és q ja no sé com tractar-lo.Perquè donen tanta guerra els nens de 5 anys??
avui he tingut tutoría amb la mestre,i ha anat millor del q esperava.
Resumint:a escola té un comportament correcte i a casa és unaltra història.I és q té un caràcter molt fort,de qui l'haurà heredat??
Paciencia m'han dit,però, i quan s'acaba la paciencia , que? eh?
Quan n'ésuna darrera de l'altra,de vegades tinc la sensació de q estic a punt d'explotar,i si m'he de contenir i no fer-ho.....on va a parar tot això??
Molt senzill,al meu punt feble,la meva esquena,cervicals i ronyonada.Encara estic adolorida,tot i q fa dies q m'estic medicant,i és q el nen pesa 23 kg i ja no puc amb ell,em desmunta!!!!
PACIENCIA,PACIENCIA... que he de comptar 1,2,3.....???
Intento parlar amb ell, i dic:ADRIÀ VINE Q VULL PARLAR AMB TU, CALMAT....
i ZAS em llença pel cap dos coixins,desmunta el sofà del menjador llençant els coixins per terra com si fós un POSESO,em torna a llençar els coixins,corre cap a la meva habitació,s'enfil.la al meu llit i agafa els coixins gegants q hi tinc al damunt i tornem'hi....em fot garrotada amb els coixins altra cop.
Estic esgotada,té una energía inesgotable....
M'en vaig a dormir q no puc més.
Bona nit!!!!

1 comentari:

  1. Nenaaa, que aquest nen necessita descarregar adrenalina !! jo l'apuntaria al més aviat possible a fer algun esport, li aniria de conya a ell i a tu !! ptons!!

    ResponElimina